Sunday, December 19, 2010

ZamAn ComEl aqu..

Kali nie aku nak cerita zaman aku sekolah tadika..(''.)..aku masuk tadika mase umur 6 tahun ler..
Time tulah aku ramai kawan.nak di jadikan cerita lah yg aku ingat mase aku budak-budak dulu, aku kena kacau dengan sorang budak laki.dia punyalah dengki suka tarik tudung aku.maklumlah aku kadang-kadang je pakai tudung..rasa nak tercekik aku bila kena tarik.punyalah sakit hati..last22 aku g sekolah tak pakai tudung ag..
hahah...Dan masa rehat pulak, kami di beri setiap sorang dapat 1 je kuih..tp aku pulak suka duduk ngn ani namenya..sebab dia selalu bagi aku kuih dia..hahah...aku ape ag bedal je ar 2 biji kuih..yg si ani kawan aku nie tak makan pun sb dia kate kenyang..jadi setiap hari aku suka lah duduk dgn dia..dgn niat disebalik kuih tu sebenarnya....Ha itulah zaman aku dulu22 yang aku ingat sampai sekarang..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...