Tuesday, January 4, 2011

ZamAn ReMaJa aQu

Zaman nie.macam2 ada...almaklumlah time nie lah aku menjadi separuh matang..hahah..matang ke ea???...
hm layan sudeh...selama 5 tahun aku kat sekolah menengah.tak kuar mane-mane pun.habis PMR pun aku stay lagi di kampungku..Selama 5 tahun nie lah..bermulanya cinta unta aku..hahahah..tp biasalah kan, dah namanya cinta unta jadi sekejap jelah  bertahun adalah dlm 4 tahun..disebabkan masalah yg tidak dapat dielakkkan..cewah..Korang nak tahu.mase form 5 lah sejarah bagi ku..macam-macam hal aku buat kat sekolah..gaduh tu dah biasa ar...yang aku tak bleh lupe.pijak rumput tu..hahah..kena marah jugak..suma budak dekat sekolah tengok..perhhh malunya..seterusya dapatlah hadiah kat pipi..merah tu..hahah..suma kenangan bagiku..


Geng Mase ForM 5

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...