Tuesday, February 15, 2011

Ehem..eHem..

Takdir tuhan tiada siapa yang menduganya..akhirnya aku telah di pertemukan dengan seorang lelaki.
Perkenalan yang bermula di sebuah bank dan Di situlah semuanya bermula..hahaha..
     Ketika itu dlm pukul 11.30 tgh hari aku pergi bank untuk buka akaun..Bila aku masuk bank, nampaklah muka dia dulu..time tu memg muka aku selamber je ar..Dia pun tgkkan je...(dlm hati aku,jgn pandang aku bleh tak..ish..ish..)
So, lepas tu aku duduk di kerusi utk tunggu giliran, dia pun sama duduk dekat denganku..
Tiba2 dia menegur aku, mula-mula malas nak jawap..tp disebabkan kesian dia ckp sorang2kan, aku pun jawaplah..

Nak Wat pe  kat Bank?

Buka Akaun...(dlm hati tak kan nak tdo pulak kat bank..ish..ish)

Samelah nak gak wat akaun

Aku pun jawap “hm yelah”..

Sape name?

NOR....(ha layan je ar guna name nie, name penuh aku NORMAWATI..hm ambik pangkal sudah..hihi)

Saya Khairul

“Ohhh....”

             Lepas tu macam-macam dia tanya aku,dah mcm interview pulak....
Sejak perkenalan ini, kiteorang pun bila habis kerja jumpa atas sebab dia ingin tolong aku dapatkan kerja..Time nie, aku memang nak cari kerja lain yang lebih baik..Mase itu aku kerja kat kilang jadi kerani.

             Kenangan tak leh luper bila dpt sejambak bunga (first time dpt bunga..hihi)
Orang dah bgkan..aku pun ambik jelah..hahaha (cepat je ambik)
gambar hiasan
Selang beberapa bulan, aku telah berpindah kerja  ke Segamat...THEN sejak itu kteorang dah jarang jumpe..

          Tak Jumpe pun tak pelah..guna MR maxis je sebagai perhubungan..hihi...
Sehingga lah sekarang, hubungan ku dengan dia masih kekal walaupun dugaan tu memang ada..biasalah kan...hihi..(adatlah...jiwa muda ag kan...hahahaha...cewah..)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...