Saturday, February 19, 2011

MaSe StUdY

Setahun dah upenya yer, aku dah hbs study kat Kuantan..Dah lame upenya..tp kenangan kekal dlm kepala otak nie ar..Mcm-mcm aku buat mase study..hahah..(yg baik2 yer..cewah)...Biasalah first time dok jauh ngn family kan..Kepala pun layan je ar benda-benda baru..hihi..Ha aku nak bg korang tgk foto time aku study dulu22...
Pnjg sgt nak ctenya...Jom layannnn..
Meroyan-royan g tgk wayang..hahah..Bkn wayang kulit yer
Nie Time nak buka pose lah..konon2 nak ambik mood kat luar...
Hjg minggu..memg kaki bowling lah bkn kaki bola yer..hihi


Alhamdulilah..3 tahun aku study, dgn kepala pun merapu entah ape22..akhirnya dapat jugalah aku menghabiskan pengajian dengan dapat pingat ketua jabatan..Syukur alhamdulilah berkat kedua ibu bapa,pensyarah, dan rakan atas dorongan mereka selama ini...dan berterima kasih sesangat22...








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...